1. Home
  2. Inspiratie
  3. Merk in de spotlight: Ulla Popken

Merk in de spotlight: Ulla Popken

Door Shelley Beekman - Zaterdag 09 November 2013 | 10:00

ulla popken

Heel veel vrouwen hebben tegenwoordig een maatje meer. De meeste winkels verkopen tot een maat die deze groep vaak net niet past, daarom besloot Ulla Popken speciaal voor deze groep vrouwen kleding te ontwerpen die wél past. Daarnaast moest deze kleding ook nog eens hip en modieus zijn en er moest volop keus zijn zodat elke vrouw kleding kan kiezen die bij haar past. Tijd om dit merk in het zonnetje te zetten, dit is merk in de spotlight: Ulla Popken.

Ulla Popken is opgericht in 1880 door Johann Popken, na deze oprichting is er natuurlijk heel veel gebeurd met het merk en ruim 100 jaar later kwam daar Ulla Popken uit zoals we die vandaag de dag kennen.Voor heen verkocht het merk vooral positiekleding, tot zij ontdekte dat ook veel vrouwen met een grotere maat kleding bij hun kocht. Dat was de omschakeling voor hen om jonge mode in grote maten te gaan ontwerpen en verkopen. Een gat in de markt!.

Hun motto is “mode die bij je past” daarom hebben zij een groot aanbod aan kleding, badmode en sportkleding. Ze willen dat iedereen zich prettig voelt in de kleding die zij dragen en daarom zijn er in hun collectie ook verschillende stijlen te ontdekken. Zo zit er voor ieder wat wils bij. De collectie wisselt ook regelmatig, zodat de klanten elke keer wat nieuws in de winkels kunnen vinden.

Benieuwd geworden naar de jurkjes die Ulla Popken heeft? Neem dan snel een kijkje op de merkpagina van Ulla Popken!

Lees ook