1. Home
  2. Inspiratie
  3. Merk in de spotlight: Supertrash

Merk in de spotlight: Supertrash

Door Anouk Van Eldik - Woensdag 19 December 2012 | 14:29

Het verhaal van het merk Supertrash is gerust bewonderenswaardig te noemen. En dat allemaal dankzij Olcay Gulsen. Zij zette het modelabel internationaal op de kaart en is zeer sterk in haar rol als zakenvrouw. Ze runt het bedrijf met passie en dat uit zich in een overweldigend succes. 

Supertrash is al sinds 2004 verkrijgbaar in Nederland, maar het merk was toen nog in handen van de Amerikaanse Ava Riley. In 2009 nam Olcay het stokje over en vanaf toen is het hard gegaan. Het merk is inmiddels razend populair in Nederland, maar het is ook internationaal een groot succes. Zo is het merk te koop in 24 landen en heeft het wereldwijd meer dan 1800 verkooppunten.

Het bleef niet alleen bij Supertrash kleding. Zo is er inmiddels ook een parfum uitgebracht, een kindercollectie en een lingerielijn. De kleding is stijlvol en heeft de uitstraling van een designermerk. Luxueus, sophisticated en glamourous. Het verschil is echter dat Supertrash wel betaalbaar blijft en daardoor toegankelijk voor een brede doelgroep: onafhankelijke vrouwen met gevoel voor stijl.

Het succes van Supertrash lijkt ‘m vooral te zitten in keihard werken en heel snel inspelen op trends en behoeften van de doelgroep. Bovendien straalt eigenaresse Olcay uit wat iedere vrouw wil zijn met haar sterke persoonlijkheid en stijlvolle voorkomen. Ze is een voorbeeld voor vrouwen en is zo het visitekaartje van haar eigen label.

Klik hier om alle Supertrash jurken te bekijken

Supertrash jurkjes

Lees ook