1. Home
  2. Inspiratie
  3. Merk in de Spotlight: Vero Moda

Merk in de Spotlight: Vero Moda

Door Shelley Beekman - Dinsdag 17 September 2013 | 11:01

Merk in de spotlight: Vero Moda

Vero Moda is een merk wat speciaal is ontworpen voor de jonge zelfbewuste vrouw die van mode houdt. Ze is onderdeel van het Deense bedrijf Bestseller dat wereldwijd veel bekende merken heeft gelanceerd: Jack & Jones, VILA, ONLY en Vero Moda. Dit keer focussen we ons slechts op één van deze populaire merken. Vandaag in merk in de spotlight: Vero Moda!

In 1989 is Vero Moda opgericht om trendy en kwalitatief goede kleding te produceren voor de jonge Europese vrouw tegen een betaalbare prijs. Daarmee was Vero Moda een van de eerste merken uit de Bestseller familie. Verschillende grote namen zijn al het gezicht geweest van het modemerk. Zo hebben onder andere Claudia Schiffer, Kate Moss en Gisele Bündchen model gestaan. Tegenwoordig is het Britse topmodel Poppy Delevingne (ja, de oudere zus van Cara) aan de beurt om het merk te vertegenwoordigen.

Vero Moda heeft meer dan 1000 winkels verspreid in heel Europa. Daarnaast hebben ze natuurlijk ook nog een webshop waar de hele collectie terug te vinden is. Vero Moda is heel open-minded en vraagt haar klanten dan ook regelmatig om feedback om zichzelf te verbeteren. Het merk is bovendien ook zeer gepassioneerd over haar ontwerpen en producten probeert dit ook te uitten. Door te luisteren naar haar klanten proberen zij het beste uit het bedrijf te halen. Naar eigen zeggen: “We celebrate and express feminine coolness and style“.

Stijl is heel belangrijk voor Vero Moda, daarom hebben zij gekozen voor vier verschillende lijnen binnen hun collectie. Voor iedere vrouw zit er dus wel iets tussen. Zo kan de jonge vrouw zelf kijken met welke trends zij meegaat en met welke niet. Bovendien kunnen zij de trends goed toepassen binnen hun eigen stijl. Nieuwsgierig geworden naar de collectie van Vero Moda? Je kunt hem hier bekijken en bestellen!

Lees ook