- Home
- Inspiratie
- Collectiepresentatie Claudia Sträter
Collectiepresentatie Claudia Sträter
Claudia Sträter weet ons keer op keer te verrassen met haar nieuwe collectie. Dit najaar verrast ze ons echter niet alleen met haar nieuwe collectie, ook de manier waarop de collectie wordt gepresenteerd is verrassend. Dit gaat namelijk gebeuren via de iPad!
De populaire gadget wordt ingezet om het verhaal achter de nieuwe najaarscollectie te laten zien. Klanten kunnen via de iPad luisteren naar uitleg over de collectie door de hoofdontwerper van het merk, Ger-Jan de Gilde. Hij zal onder andere vertellen over de materialen die zijn gebruikt en de thema’s die aan bod komen in de collectie. Tevens worden er tien complete looks besproken. De luisteraar waant zich even helemaal in de wereld van het merk.
De collectiepresentatie is het hele seizoen te zien en te horen in alle Claudia Sträter filialen. Op deze innovatieve manier van presenteren wil het merk de winkelervaring van de klanten verrijken. Een deel van de presentatie zal tevens tijdelijk (t/m 19 september) te zien zijn op de Facebook pagina van het merk. Om het nieuwe seizoen te vieren, nodigt Claudia Sträter iedereen uit om op 20 en 21 september een drankje te komen drinken in een van de winkels.
Het Nederlandse merk is sinds 1970 heel succesvol in de modewereld. Deze winter staat Dutch Design dan ook centraal bij het merk. Dit houdt in dat er is samengewerkt met een Nederlands team. Fotograaf Joost van der Neut en stylist Alex van der Steen hebben de campagnebeelden gemaakt met de topmodellen Cato van Ee, Sophie Vlaming en Lonneke Engel.
Zijn jullie ook al nieuwsgierig naar deze nieuwe manier van collectiepresentatie?